
IT Knowledge ရှိသူ ဖြစ်ရမည်။

တက္ကသိုလ်မှ ဘွဲ့တခုခုရရှိပြီးသူ ဖြစ်ရမည်။ (Computer ဖြင့် ဘွဲ့ရသူကို ဦးစားပေးမည်။)

Customer Service လုပ်ငန်းပိုင်းတွင် အနည်းဆုံးအတွေ့အကြုံ (၁)နှစ် လုပ်ကိုင်ဖူးသူဖြစ်ရမည်။

English (4) Skill ကျွမ်းကျင်သူဖြစ်ရမည်။

Computer ကျွမ်းကျင်စွာသုံးတတ်ပြီး စာစီစာရိုက်ကျွမ်းကျင်ရမည်။

သွက်လက်ဖျတ်လက်ပြီး တာဝန်ယူမှုအပြည့်အဝဖြင့် လုပ်ကိုင်နိုင်သူဖြစ်ရမည်။

စကားပြောပြေပြစ်၍ Customer အား ယဥ်ကျေးစွာ ရှင်းပြပြောဆိုဆက်ဆံနိုင်ရမည်။

ရိုးသားကြိုစားပြီး အဖွဲ့အစည်းဖြင့် လုပ်ကိုင်နိုင်သူလည်း ဖြစ်ရမည်။

လိုအပ်ချက်ဖြင့်ကိုက်ညီပါက အင်တာဗျူးဖြေဆိုနိုင်ရမည်။